Meestgestelde vragen

Wat is Bloom Baby?

Bloom Baby is een online winkel die gespecialiseerd is in haaraccessoires en kleding voor voornamelijk meisjes. We bieden een breed assortiment aan producten voor baby's en jonge meisjes.

Hoe worden de producten verpakt?

De meeste producten worden verpakt en verzonden in een verzendzak of brievenbus doosje. Als je meerdere producten koopt dan worden de producten verzonden en verpakt in een doos. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend aan de hand van de tarieven van PostNL. De verzendzakken versturen kosten gemiddeld op dit moment €2,02 (afhankelijk van het gewicht). Een brievenbus pakje met track-and-trace €4,15.

Wat is de levertijd?

Wij doen er natuurlijk alles aan om jouw bestelde producten zo snel mogelijk te verzenden! Onze producten worden op de hand gemaakt. Wij streven er naar om jouw pakket binnen 2 werkdagen op de post te doen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingnummer (mits verzonden als pakketpost). U kunt dit nummer gebruiken om de status van uw bestelling te volgen via de website van de vervoerder.

Zijn de producten van Bloom Baby veilig voor mijn kind?

Uiteraard!. de veiligheid van uw kind staat bij ons voorop. Als je specifieke vragen heeft over de veiligheid van een product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.

Wat is het retourbeleid van Bloom Baby?

Is er iets niet naar wens? Of is er tijdens transport wat beschadigt? Dat is vervelend! u kunt dan binnen 30 dagen contact opnemen via Info@bloom-baby.nl of via de chat button onderin de webshop, dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Bloom Baby?

Kom je ergens niet uit? heb je een verzoek? Of heb je een andere vraag? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met ons via de chatbutton onderin het scherm of via de mail info@bloom-baby.nl. Wij proberen dan zo snel mogelijk te antwoorden!

Kan mijn bestelling ook als cadeau ingepakt worden?

Ja, dit is mogelijk! Als je dit wil, kan je dit aangeven tijdens het afrekenen van je bestelling. Dan proberen wij er een feestje van te maken voor degene die het uit mag pakken!

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Wil jij jouw bestelling wijzigen of annuleren?, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om aan jouw verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat dit afhankelijk is van de status van uw bestelling.